Myy enemmän

Mitä ovat digitaalisen kaupan ja asioinnin ratkaisut ja mahdollisuudet? Mitkä ratkaisut sopivat yrityksemme kokoluokkaan? Kuinka voimme helpottaa asiakkaittemme asiointia, ostamista ja varaamista verkossa? Mitä asioita tulee huomioida omassa toiminnassamme, kun aloitamme digitaalisten palveluiden käytön? Liittyykö digitaaliseen kauppaan yrityksemme taustajärjestelmiä ja miten kokonaisprosessit voidaan toteuttaa mahdollisimman tehokkaiksi?

Suunnittelemme ja toteutamme tarpeesi mukaan:

1. Verkkokauppa tai vähittäiskauppiaiden ketjunohjausverkkokauppa

  • Mitä erilaisia tuotteita ja palveluita haluamme verkon välityksellä myydä?
  • Miten käyttäjäprosessit poikkeavat toisistaan eri tuoteryhmille ja palveluille?
  • Miten digitaaliset palvelut ja myyntikanavat yhdistyvät muihin kanaviin?
  • Miten maksu-, toimitus- ja palautuskäytännöt kannattaa järjestää?
  • Miten tilausprosessi yhdistyy taloushallintoon ja logistiikkaan?
  • Kuinka ketjunohjaus kannattaa järjestää usean myymälän ketjussa?
  • Miten ostokset voi jakaa ketjun eri myymälöille?

2. Reaaliaikainen ajanvarausjärjestelmä

  • Miten digitaaliset palvelut helpottavat asiakasvarauksia eri toimialoilla?
  • Kuinka suuri digitaalisen varausjärjestelmän ajansäästöpotentiaali on?
  • Kuinka ajanvarausjärjestelmä sovitetaan yhteen asiakasrekisterin kanssa?
  • Mitä mahdollisuuksia on parantaa asiakasviestintää?

3. Yritysten välinen tilausjärjestelmä

  • Mitkä ovat eri sidosryhmiemme käyttövaatimukset digitaalisten palveluiden osalta?
  • Kuinka eri tilauskanavat sovitetaan yhdeksi kokonaisuudeksi?
  • Kuinka tilausprosessia voi automatisoida yritysten välillä?
  • Miten tilausjärjestelmä saadaan yhdistettyä taloushallinnon järjestelmiin ja automatisoida laskutusta?

Poimintoja Anvian projekteista

Esimerkiksi seuraavat yritykset ovat hyötyneet Anvian asiantuntemuksesta. Kysy lisää palveluistamme

Kiinnostuitko Anvian tuottavuusratkaisuiden palveluista?

Ota yhteyttä ja kysy lisää